DOPORUČENÝ POSTUP
Ne vždy je nutné k vyřízení reklamace zasílat kompletní reklamované zboží. Protože mnohdy postačí pouze výměna vadného dílu, doporučujeme následující postup:
UPOZORNĚNÍ
Vážení zákazníci, vámi objednané zboží bylo před zabalením a vlastní expedicí pečlivě zkontrolováno a následně předáno dopravci v nepoškozeném stavu.
Pokud po rozbalení vykazuje zboží zjevné mechanické poškození, je třeba ho nejpozději během 24 hodin předat nazpět přepravní společnosti se žádostí o:
"POSTOUPENÍ REKLAMACE DODAVATELI - ODESÍLATELI".
K tomu je třeba předložit poškozené zboží a veškerý obalový materiál.
Pracovníci přepravní společnosti jsou následně povinni od Vás toto zboží převzít.
Jedná se o nejjednodušší způsob řešení těchto reklamací, kdy nemusíte sepisovat dlouhé reklamační formuláře, balit zboží ani platit žádné poštovné.
Reklamaci dopravy tak vyřizujeme my, jakožto její objednavatel.
Ihned po postoupení reklamace odesílateli Vám zašleme automaticky nové zboží.
V případě problémů s postoupením reklamace dodavateli prosím ihned volejte na mobil 702 060 614, nebo 777 577 990, nebo na pevnou linku 544 220 644.
Společnost Nářadí Slavkov nehradí škody způsobené dopravcem, u kterých nebyl dodržen výše uvedený postup.